F1 2012 Season #1 - Sarjatilanne & Jälkipyykki
+8
samppa919
Kasumutra
Sikki
papale
Viltzuz
JODVAUK43
Hartsa
jjan1
12 posters
KonsoliKuskit :: Kilvanajo :: Formula 1 :: F1 2012 Season #1
Sivu 3 / 6
Vs: F1 2012 Season #1 - Sarjatilanne & Jälkipyykki
Itse olen kokeillut ratilla (jota mulla ei ole), niin onhan se paljon kivempaa sillä vetää.
Ja kun tuntumaan pääsee, niin on suorastaan paljon nopeampi tapa kuin padilla.
Padipojat antaa kyllä tasoitusta aika paljon.
Ja kun tuntumaan pääsee, niin on suorastaan paljon nopeampi tapa kuin padilla.
Padipojat antaa kyllä tasoitusta aika paljon.
Hartsa- Jäsen
Joo onhan se. Varsinkin pystyy paljon tasaisempia kierroksia ja muutenkin tulee vähemmän virheitäkin tehtyä kuin padilla ajettaessa. Rattimiehet ei taas assisteja käytä (ainakaan useimmat), kun taas jokaisella padimiehellä taitaa olla aina jonkinsortin ABS tai TCS päällä, joka on sikäli ihan ymmärrettävää.
jjan1- Admin
- Gamertag : jjan1 x
Fanatec CSR
Jepa, itehän pelaan padilla vaikka ratti löytyy. Ei vaan saa tuntumaa autoon tolla MadCatzin ratilla, eikä ajoasentokaan ole hyvä.
Mutta pienellä harjoittelulla pääsee kyllä padilla nopeaasti ihan ok vauhtiin, enkä omaa vauhtia enää ihan huonoks sanois
Mutta pienellä harjoittelulla pääsee kyllä padilla nopeaasti ihan ok vauhtiin, enkä omaa vauhtia enää ihan huonoks sanois
Viltzuz- Jäsen
- Gamertag : Viltzuz
Xbox 360 -ohjain
Ny olis Monacon kisa vauhti hiottu aikalailla siihen mihin padilla on vaa mahdollista. Ja virheettömyys korostuu varsinkin ku ite pääsin ajamaan jopa 19 kierrosta putkeen tekemättä virhettä ja kierrosajat oli 1:16 ja 1:18 välillä koko ajan
papale- Admin
- Gamertag : pvt kuukel
Fanatec CSR
Ikä : 34
Joo tulee säpinää ku yksinki ajaminenki jo perkeleen vaikeeta. Kauhulla odotetaa mitä tunnelin jälkeises shikaanissa tulee käymään
mico3097- Legenda
- Gamertag : mico3097
PSN ID : mico3097
Microsoft Wireless Racing Wheel
Tiedän jo etukäteen että varmasti porukka yrittää liian ahneesti ohi siinä shikaanis ja sitte onki jo kisa pilalla...
papale- Admin
Fanatec CSR
Juu no itteä pelottaa enemminkin ei-ABS jarrut.. Vähän turhan helposti tahtoo lukkiutua siinä mutkassa ja se onki sitten menoa.
jjan1- Admin
Fanatec CSR
Valitettavasti erittäin poikkeukselliset työasiat ja mahdolliset vieraat tänä iltana saattaa estää mun osallistumisen kisoihin illalla.
Varma en ole, mutta jos mua ei näy niin älkää turhaan odotelko. Harmittaa kovasti!
Varma en ole, mutta jos mua ei näy niin älkää turhaan odotelko. Harmittaa kovasti!
Viltzuz- Jäsen
- Gamertag : Viltzuz
Xbox 360 -ohjain
Joo ja mä tiedän, että mun kisa loppuu viimeistään tokalla tai kolmannella kiekalla siihen ekan mutkan seinään...
Hartsa- Jäsen
Sellasta
Eli peli päätty kaatua ja te ilmeisesti päätitte sitten ajaa Monacon ilman minua. Ok. Toiseksi olin aika-ajossa viimeisellä nopealla kierroksellani kun mico päätti ajaa tunnelin jälkeiset mutkat jarruttamatta suoraan eteeni niin että törmäsin häneen ja kierrokseni meni sitten siinä. Saattaa olla että tällä saadaan kyllä minun osallistumiseni tähän sarjaan päättymään
Sikki- Aloittelija
- Gamertag : SikkiParkki
Xbox 360 -ohjain
Inviteä yritettiin heittää, mutta taisi olla pikkusen liian myöhästä, kun joku ehti jo painaa starttia. Monacosta varmaan mico osaa selitelläkin paremmin. Ei tässä ketään syrjitä tai muuta vastaavaa, eli ei nyt kannata mitään hätiköityjä päätöksiä tehä.
Niin ja se Monacon jarrutus. Siitä ei ole tietoa yrittikö mico jarruttaa vai ei, mutta ite tuli ajettua se pitkäksi jokaisella paitsi yhdellä aika-ajo kierroksella. Ihan vaan sen takia, kun on niin helvetin vaikea jarrutus ilman ABS:ää.
Niin ja se Monacon jarrutus. Siitä ei ole tietoa yrittikö mico jarruttaa vai ei, mutta ite tuli ajettua se pitkäksi jokaisella paitsi yhdellä aika-ajo kierroksella. Ihan vaan sen takia, kun on niin helvetin vaikea jarrutus ilman ABS:ää.
jjan1- Admin
Fanatec CSR
Pahoittelut kaikille niille ketkä monacos kärsi mun spinnailust.. Ku jumalauta se ei käänny!! mut joo Canada kyl yllätti, tais porukka hakee vähä liian myöhää uudet qummit
Edit: ihmettelin yhä kyl miksen kuulle muitten keskustelua?? nettipeleis kuuluu muuten kyl ja pystyy itekkin puhumaa iha normisti.. missä lie vika
Edit: ihmettelin yhä kyl miksen kuulle muitten keskustelua?? nettipeleis kuuluu muuten kyl ja pystyy itekkin puhumaa iha normisti.. missä lie vika
Kasumutra- Aloittelija
- Gamertag : halabababa
Xbox 360 -ohjain
Kyllä sikki tulevaisuudes jos näin käy että joku lentää pelistä pois niin laitetaan saman tien inviteä takasi, tänään ei vaan onnistunu ku kaikilla ei ole sitä mikkiä niin joku ehti jo painaa readyä vaikka kuinka yritettiin huutaa että ei painais... Näin ikävä kyllä pääsi käymään tänään, mutta ei enää uudestaan, siitä pidän vaikka henk. koht. huolen. Jos ei pääsee invitelläkää mukaan nii sitten aika-ajot menee uusiksi jos ei muita keinoja löydy.
Ja sitten ne pyyhkeet... Monaco meni ihan hyvin mutta montrealin kisasta pitää antaa noottia. Nimiä en lähe sanomaan ku sillä ei ole mitään merkitystä...
Ensteksi takasuora ja shikaani, olin ohittamassa erästä nimeltämainitsematona kaveria ja olin selvästi sisälinjalla shikaaniin tullessa, mutta silti väkisin piti sinne tunkea ja pyöräyttää mut siihen maalisuoran alkuun, toki ymmärtää että omaa linjaa siinä yritettiin pitää, mutta herranjumala se oli shikaani, se vaan on kirjottamaton sääntö että sellasessa tilanteessa annetaan tilaa eikä tulla päälle...
Toinen asia. ensimmäisen ja toisen mutkan välissä tultiin aika reippaasti nurmikolta suoraan mun naaman eteen josta seurasi taas spinnaus, en tiedä nähtiinkö mua ku tulin vauhdilla, ja jos näin on niin vastaisuudessa kattokaa vaikka kahteen kertaan ennen kuin hyökkäätte radan ulkopuolelta takasin radalle...
E: Ja mitä noihin tahallisiin perseilyihin tulee niin jatkossa jättäkää väliin ettei tarvi lähteä rangaistuksia jakamaan, ja tällä nyt tarkotan sitä, että vaikka ei oltais nopealla kierroksella niin silti ajetaan ihan sitä rataa pitkin vain ja annetaan tilaa takana tuleville. Säästytään ylimääräsiltä harmailta hiuksilta.
suoraa sanottuna monacoon olin tyytyväinen mutta montrealista jäi vähän paska maku suuhun...
Ja sitten ne pyyhkeet... Monaco meni ihan hyvin mutta montrealin kisasta pitää antaa noottia. Nimiä en lähe sanomaan ku sillä ei ole mitään merkitystä...
Ensteksi takasuora ja shikaani, olin ohittamassa erästä nimeltämainitsematona kaveria ja olin selvästi sisälinjalla shikaaniin tullessa, mutta silti väkisin piti sinne tunkea ja pyöräyttää mut siihen maalisuoran alkuun, toki ymmärtää että omaa linjaa siinä yritettiin pitää, mutta herranjumala se oli shikaani, se vaan on kirjottamaton sääntö että sellasessa tilanteessa annetaan tilaa eikä tulla päälle...
Toinen asia. ensimmäisen ja toisen mutkan välissä tultiin aika reippaasti nurmikolta suoraan mun naaman eteen josta seurasi taas spinnaus, en tiedä nähtiinkö mua ku tulin vauhdilla, ja jos näin on niin vastaisuudessa kattokaa vaikka kahteen kertaan ennen kuin hyökkäätte radan ulkopuolelta takasin radalle...
E: Ja mitä noihin tahallisiin perseilyihin tulee niin jatkossa jättäkää väliin ettei tarvi lähteä rangaistuksia jakamaan, ja tällä nyt tarkotan sitä, että vaikka ei oltais nopealla kierroksella niin silti ajetaan ihan sitä rataa pitkin vain ja annetaan tilaa takana tuleville. Säästytään ylimääräsiltä harmailta hiuksilta.
suoraa sanottuna monacoon olin tyytyväinen mutta montrealista jäi vähän paska maku suuhun...
papale- Admin
Fanatec CSR
No se monacon juttu ei todelakaan ollut tahallinen koska kolautin enne mutkaa vasemman puolen seinää DRS auki ja sen seurauksena liuin varmaa 10 cm päästä SikkiParkin takasiipeä ja kimposin vallista puoliksi radalle. Luulin että osuin suhun jo siinä liukumisvaiheessa.
Tuo Montreal oli taas iha älytöntä säätämistä ku alussa kaikki suunnillee ajo kaikkia päin, jonka takia mäki vaa lensin xtremen perseesee ja sain penaltya. En oo iha varma olinko minä se nimeltämainitsematon kaveri . Huomasin neulansilmässä että kiilasin sut melkee, en kyllä yhtää huomannu sua jos olit sillo siinä rinnalla:
Tuo Montreal oli taas iha älytöntä säätämistä ku alussa kaikki suunnillee ajo kaikkia päin, jonka takia mäki vaa lensin xtremen perseesee ja sain penaltya. En oo iha varma olinko minä se nimeltämainitsematon kaveri . Huomasin neulansilmässä että kiilasin sut melkee, en kyllä yhtää huomannu sua jos olit sillo siinä rinnalla:
mico3097- Legenda
papale kirjoitti:Kyllä sikki tulevaisuudes jos näin käy että joku lentää pelistä pois niin laitetaan saman tien inviteä takasi, tänään ei vaan onnistunu ku kaikilla ei ole sitä mikkiä niin joku ehti jo painaa readyä vaikka kuinka yritettiin huutaa että ei painais... Näin ikävä kyllä pääsi käymään tänään, mutta ei enää uudestaan, siitä pidän vaikka henk. koht. huolen. Jos ei pääsee invitelläkää mukaan nii sitten aika-ajot menee uusiksi jos ei muita keinoja löydy.
juu anteeksi kovasti siitä shikaani tapauksesta mutta en nyt lähde puollustelemaan itseäni mutta en omasta mielestäni kyllä osunut suhun ja annoinkyllä tilaa ku tiesin että oot nopeampi ja en ees saanut siitä rangaistusta mutta sori nyt jos osui
Viimeinen muokkaaja, JODVAUK43 pvm Su Loka 14, 2012 10:55 am, muokattu 1 kertaa
JODVAUK43- Legenda
- Gamertag : Xxtreme skils
Xbox 360 -ohjain
Juu toivottavasti ei nyt Sikin kisailut jää tähän. Se mikki olisi ihan suositeltava kaikille, kun aina tuntuu olevan joku ketä ei kuule tms. Muutenkin ensimmäisen kauden ensimmäiset kisat vasta menossa, joten harvemmin ihan ongelmiltakaan vältytään.
Montrealin kisassa siellä porukan puheistä päätellen joku taas paino "pikkusen" liian kovaa ensimmäiseen mutkaan, jonka seurauksena siellä tuli pientä peräänajoa yms. Kisassa melkeinpä 20 kierrosta, eli eiköhän sen ohituksen ehdi tehdä jos on kerta tullakseen. Jos hinku on saada hyvä sijoitus ensimmäisten mutkien jälkeen, niin panostakaa vaikkapa niihin aika-ajoihin, jos ei muuta.
Harmi tosiaan, kun ei ole Forzan tapasta replay systeemiä, josta voisi mukavasti aina kattella ketä siellä tunaroi. Sitten omat kisafiilikset:
Monacossa en sen prkleen tunnelin shikaanin takia saanut aika-ajokierrosta edes sinne vikalle sektorille asti, kuin vasta viimeisellä kierroksella jolla lopulta irtosi toinen lähtöruutu. Startissa Tarppa taisi kuitata, kun tuli itse niin varovaisesti ajettua läpi se ensimmäinen mutka. Siitä sitten Juba ja Tarppa molemmat spinnasivat kertaalleen ja nousin kärkeen ja vastaavasti ite tuli spinnattua. Yhteensä kaksi etusiipeä meni kisan aikana ja muutamat spinnit tuli tehtyä, eli vituikshan se meni. (taas) Lopulta noin minuutin kärjestä ja sijoitus 4.
Montrealissa vedeltiinkin Juban kanssa vuorotellen kärkiaikoja, kunnes ite löin sen hetkisen Juban kärkiajan 0.007 sekunnin erolla ja kisaan startattiin paalulta. Kisassa tuli muutama kierros ajettua kärjessä ja muutenkin renkaat tuntu pitävän ihan mukavasti, kunnes se sama rumba alkoi taas. Ilman mitään assisteja hairpinni varmaan 50 metriä pitkäksi ja jäin jumittamaan siihen kaiteeseen. Putosin siis neljänneksi. Seuraava kämmi tuli tehtyä, kun en vaan yksinkertasesti ollut skarppina tilanteessa, jossa olisi pitänyt vaihtaa Intermediatet kuivankelin renkaisiin. Noh, siinä ei pysynyt auto enää edes suorallaa käsissä ja putosin sijalle 6 ja eteen eroa lähes 20 sekuntia.
Täytyy kyllä jotain tehdä, kun vauhtia on vaikka muille jakaa, mutta virheitä tulee sitten senkin edestä. Tästä hyvänä esimerkkinä aika-ajo sijoitukset 1 ja 2, sekä kisan nopein ja toiseksi nopeimmat kierrokset. Eli kun lisää tasasuutta saadaan, niin voittojakin pitäisi alkaa irrota ihan mukavasti.
Montrealin kisassa siellä porukan puheistä päätellen joku taas paino "pikkusen" liian kovaa ensimmäiseen mutkaan, jonka seurauksena siellä tuli pientä peräänajoa yms. Kisassa melkeinpä 20 kierrosta, eli eiköhän sen ohituksen ehdi tehdä jos on kerta tullakseen. Jos hinku on saada hyvä sijoitus ensimmäisten mutkien jälkeen, niin panostakaa vaikkapa niihin aika-ajoihin, jos ei muuta.
Harmi tosiaan, kun ei ole Forzan tapasta replay systeemiä, josta voisi mukavasti aina kattella ketä siellä tunaroi. Sitten omat kisafiilikset:
Monacossa en sen prkleen tunnelin shikaanin takia saanut aika-ajokierrosta edes sinne vikalle sektorille asti, kuin vasta viimeisellä kierroksella jolla lopulta irtosi toinen lähtöruutu. Startissa Tarppa taisi kuitata, kun tuli itse niin varovaisesti ajettua läpi se ensimmäinen mutka. Siitä sitten Juba ja Tarppa molemmat spinnasivat kertaalleen ja nousin kärkeen ja vastaavasti ite tuli spinnattua. Yhteensä kaksi etusiipeä meni kisan aikana ja muutamat spinnit tuli tehtyä, eli vituikshan se meni. (taas) Lopulta noin minuutin kärjestä ja sijoitus 4.
Montrealissa vedeltiinkin Juban kanssa vuorotellen kärkiaikoja, kunnes ite löin sen hetkisen Juban kärkiajan 0.007 sekunnin erolla ja kisaan startattiin paalulta. Kisassa tuli muutama kierros ajettua kärjessä ja muutenkin renkaat tuntu pitävän ihan mukavasti, kunnes se sama rumba alkoi taas. Ilman mitään assisteja hairpinni varmaan 50 metriä pitkäksi ja jäin jumittamaan siihen kaiteeseen. Putosin siis neljänneksi. Seuraava kämmi tuli tehtyä, kun en vaan yksinkertasesti ollut skarppina tilanteessa, jossa olisi pitänyt vaihtaa Intermediatet kuivankelin renkaisiin. Noh, siinä ei pysynyt auto enää edes suorallaa käsissä ja putosin sijalle 6 ja eteen eroa lähes 20 sekuntia.
Täytyy kyllä jotain tehdä, kun vauhtia on vaikka muille jakaa, mutta virheitä tulee sitten senkin edestä. Tästä hyvänä esimerkkinä aika-ajo sijoitukset 1 ja 2, sekä kisan nopein ja toiseksi nopeimmat kierrokset. Eli kun lisää tasasuutta saadaan, niin voittojakin pitäisi alkaa irrota ihan mukavasti.
jjan1- Admin
Fanatec CSR
Huomasin muute BTW tänää että tässä on välillä aika helppo luulla että osuu johonki. Esim ku spinnaat nii helposti luulee että joku kolautti sun takarenkaaseen vaikka mitään ei tapahtunu, sit tulee just helposti väärinkäsityksiä.
mico3097- Legenda
Monacossa tuli yllätyksenä paalupaikka, ja vaikka spinnasin ekalla kierroksella ja menetin pari sijaa, niin kauden eka voitto tuli kotiin. Oikeastaan parin kierroksen jälkeen sain aika yksin ajella puhtaassa ilmassa niin tilaa ainakin oli.
Canada oli aikamoista sähläystä omalta osalta. Intterit vaihoin kaks kierrosta liian myöhään ja sitten uusilla renkailla sukelsin Hartsan eteen ekaan mutkaan. Pahoittelut siitä Nyt pitää alottaa harjotteleminen Valenciaa varten. Ei oo suosikkirata kylläkään.
Canada oli aikamoista sähläystä omalta osalta. Intterit vaihoin kaks kierrosta liian myöhään ja sitten uusilla renkailla sukelsin Hartsan eteen ekaan mutkaan. Pahoittelut siitä Nyt pitää alottaa harjotteleminen Valenciaa varten. Ei oo suosikkirata kylläkään.
Juba- Legenda
- Gamertag : zZ Juba Zz
Ikä : 30
Joo monaco oli kyllä täysin Juban dominointia, eihä sielä ollu kenelläkään mitään mahiksia oikeestaa
papale- Admin
Fanatec CSR
vähän omaa stooria kisoista:
monaco: IHAN perseelleen koko kisa meni yhteensä 3uutta etusiipeä ja varmaan 4spinnausta joten siitä en kerro sen enempää..
montreal: aika-ajo meni ihan mukavasta neljäs ruutu no sitten kisan eka kierros ensimmäisessä mutkassa tuli joku ihan mukavasti konttiin ja siinä meni 2sijaa no sain toisen heti seuraavassa mutkassa takaisin kun kyseinen kuski spinnasi ja sitten taidettiin tulla ekaan varikko pysähdykseen asti noilla sijoilla. Ekan varikko pysähdyksen tein sitten kerrankin ihan oikeeseen aikaan ja kattelin vaan ku muut menee ohi varikon ja jatkaa välikelin renkailla no siitä noustiin sitten toiseksi tarpan perään kun muut liukasteli ja meni minne sattui sain ihan mukavasti eroa kurottua tarppaan kiini kun meni ihan mukavasti ja tulihan sitä tehtyä kolmanneksi nopein kierros aika ja taakse tais tulla sen sekunnin pari kierroksella mutta sitten kun sain tarpan noin 2.5 sekunnin päähän niin piti laittaa richiltä pois standardille ettei bensa lopu ja tarppa meni taas menojaan ihan mukavahan tuo toinen sija on kun vauhtikin löyty ja ei tullu paljon virheitä ku jäi kaivelemaan toi bahrain ku siellä oli mahdollisuus myös toiseen sijaa mutta kun tuli tehtyä niitä virheitä... no seuraavaan kisaan toivottavasti opittiin jotain
pari sanaa siitä mun 10sek rangaistuksesta se tuli sitten siitä kun tarppa ja jjan kolaroi jotain ekassa mutkassa että näin HYVÄ codemasters
monaco: IHAN perseelleen koko kisa meni yhteensä 3uutta etusiipeä ja varmaan 4spinnausta joten siitä en kerro sen enempää..
montreal: aika-ajo meni ihan mukavasta neljäs ruutu no sitten kisan eka kierros ensimmäisessä mutkassa tuli joku ihan mukavasti konttiin ja siinä meni 2sijaa no sain toisen heti seuraavassa mutkassa takaisin kun kyseinen kuski spinnasi ja sitten taidettiin tulla ekaan varikko pysähdykseen asti noilla sijoilla. Ekan varikko pysähdyksen tein sitten kerrankin ihan oikeeseen aikaan ja kattelin vaan ku muut menee ohi varikon ja jatkaa välikelin renkailla no siitä noustiin sitten toiseksi tarpan perään kun muut liukasteli ja meni minne sattui sain ihan mukavasti eroa kurottua tarppaan kiini kun meni ihan mukavasti ja tulihan sitä tehtyä kolmanneksi nopein kierros aika ja taakse tais tulla sen sekunnin pari kierroksella mutta sitten kun sain tarpan noin 2.5 sekunnin päähän niin piti laittaa richiltä pois standardille ettei bensa lopu ja tarppa meni taas menojaan ihan mukavahan tuo toinen sija on kun vauhtikin löyty ja ei tullu paljon virheitä ku jäi kaivelemaan toi bahrain ku siellä oli mahdollisuus myös toiseen sijaa mutta kun tuli tehtyä niitä virheitä... no seuraavaan kisaan toivottavasti opittiin jotain
pari sanaa siitä mun 10sek rangaistuksesta se tuli sitten siitä kun tarppa ja jjan kolaroi jotain ekassa mutkassa että näin HYVÄ codemasters
Viimeinen muokkaaja, JODVAUK43 pvm Su Loka 14, 2012 11:14 am, muokattu 1 kertaa
JODVAUK43- Legenda
- Gamertag : Xxtreme skils
Xbox 360 -ohjain
Monacon Grand Prix aika-ajojen tulokset 3/12:
Monacon Grand Prix kisan tulokset 3/12:
- Rangaistuksista; jjan1 x ajasta -10 sekuntia pois. Tarppa spinnasi ja sain rangaistuksen, vaikkei kontaktia ollut laisinkaan.
Monacon Grand Prix kisan tulokset 3/12:
- Rangaistuksista; jjan1 x ajasta -10 sekuntia pois. Tarppa spinnasi ja sain rangaistuksen, vaikkei kontaktia ollut laisinkaan.
Viimeinen muokkaaja, jjan1 pvm Su Loka 14, 2012 11:23 am, muokattu 1 kertaa
jjan1- Admin
Fanatec CSR
Joo ens vloppua odotellessa ja Valenciasta ei kelpaa ku pelkkä voitto Ja tosiaan, ens kisasta lähtien sitten aletaan jakamaan rangaistuksia jos tulee vielä huolimattomuudesta johtuen jotain kontakteja yms.
papale- Admin
Fanatec CSR
Kanadan Grand Prix aika-ajojen tulokset 4/12:
Kanadan Grand Prix kisan tulokset 4/12:
- Rangaistuksista; Tarppa3105 ajasta -10 sekuntia pois, Xxtreme skils ajasta -10 sekuntia pois, jjan1 x ajasta -20 sekuntia pois ja Hartsa fi ajasta -10 sekuntia pois.
- Näin ollen jjan1 x sijoitus parani sijalta 7, sijalle 6.
Kanadan Grand Prix kisan tulokset 4/12:
- Rangaistuksista; Tarppa3105 ajasta -10 sekuntia pois, Xxtreme skils ajasta -10 sekuntia pois, jjan1 x ajasta -20 sekuntia pois ja Hartsa fi ajasta -10 sekuntia pois.
- Näin ollen jjan1 x sijoitus parani sijalta 7, sijalle 6.
jjan1- Admin
Fanatec CSR
oma paras kierros riitti kisassa näköjää 8 sijaa, ja silti komantena maaliin Nyt menee boksin ohjain piiloon ja otetaa ratti esille ja avut pois päältä(paitsi vaihteet) ensituntuma on hirvee, mut onha täs nyt viikko aikaa..
Kasumutra- Aloittelija
- Gamertag : halabababa
Xbox 360 -ohjain
Päätettiin jjan1n kanssa että seuraavasta kisasta lähtien rangaistuksia jaellaan siten, että yksinkertasesti seuraavaan kisaan annetaan 4-8 ruudun lähtöruutu rangaistus tilanteesta riippuen. Ja tämä katotaan aina kisan jälkeen, että saadaan mahdollisimman monen eri pelaajan kanta tapahtuneeseen.
Ja rangaistuksen maksimi määrä on toi 8 ruutua vain siksi, että seuraavaan kisaan voi aika-ajojen kärki ajalla välttää viimeisen lähtöruudun.
Ja rangaistuksen maksimi määrä on toi 8 ruutua vain siksi, että seuraavaan kisaan voi aika-ajojen kärki ajalla välttää viimeisen lähtöruudun.
papale- Admin
Fanatec CSR
Similar topics
» F1 2012 Season #2 - Sarjatilanne & Jälkipyykki
» F1 2012 Season #3 - Sarjatilanne & Jälkipyykki
» WTCC Season #1 - Sarjatilanne & Jälkipyykki
» ALMS GT Season #1 - Sarjatilanne & Jälkipyykki
» F1 2012 Season #1 - Info & Ilmoittautuminen
» F1 2012 Season #3 - Sarjatilanne & Jälkipyykki
» WTCC Season #1 - Sarjatilanne & Jälkipyykki