F1 2012 Season #2 - Info & Ilmoittautuminen
+14
Togomies
jeeri
Baabi
TrickHat FIN
Tarppa
Speitan
Sikki
JODVAUK43
Viltzup
XelsFIN
Juba
Braindamage
papale
jjan1
18 posters
KonsoliKuskit :: Kilvanajo :: Formula 1 :: F1 2012 Season #2
Sivu 2 / 5
Sivu 2 / 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Vs: F1 2012 Season #2 - Info & Ilmoittautuminen
jaha siirtoruletti on kovassa käynnissä. No eiköhän tässä lotuksella ajella edelleen. elikä Lotus
Tarppa- Jäsen
- Gamertag : Tarppa3105
Microsoft Wireless Racing Wheel
Ikä : 40
Braindamage- Aktiivinen
- Gamertag : the BrainDamage
Microsoft Wireless Speed Wheel
Ikä : 31
Sauber koska ferrarin moottori
JODVAUK43- Legenda
- Gamertag : Xxtreme skils
Xbox 360 -ohjain
Sellaista noista säännöistä vielä kilpailujohdolle ja koko porukalle. Et voisiko ABS ottaa pois käytöstä? Ja jarrulinjat käyttöön? Koska itsellä vaan ei aika riitä ratojen harjoitteluun enkä muutenkaan tunnu oppivan noita ratoja.
Tarppa- Jäsen
- Gamertag : Tarppa3105
padiläisiltä menee ajo
nautinto (minultakin) ja virhe herkkyys kasvais vielä enemmä. mutta jos haluatte vain rattimiesten olevan kärjessä niin siittä vaan.
nautinto (minultakin) ja virhe herkkyys kasvais vielä enemmä. mutta jos haluatte vain rattimiesten olevan kärjessä niin siittä vaan.
JODVAUK43- Legenda
Xbox 360 -ohjain
Kyllä mäki vuoden f12011 pelasin abs tc pois ohjaimella, sun pitää oppii vaa olla painamatta jarrunappia pohjaan. Ajolinjaa ei tarvi.
Braindamage- Aktiivinen
oppia ja oppia osta aikaa mulle niin sitten voin miettiä ja kun noi rattimiehet kärjessä tuntuu olevan muutenkin nopeampia niin miksi pitäs tehdä se ero vielä suuremmaksi??
JODVAUK43- Legenda
Xbox 360 -ohjain
Kyllä ratilla ja padilla voi olla ihan yhtä nopeita. Tässä pelissä padillä ei voi muutenkaan joutua aliohjaukseen asti. ABS:n saa mun puolesta pitää, mutta ton traction controllin haluaisin itse pois. Enemmistö kuitenkin haluaa pitää sen, niin mennään sitten sillä.
Meitä on kuitenkin niin vähän porukkaa täällä pelailemassa vielä, ettei tässä kannata ketään karkottaa pois sen takia, että pelaamisen hauskuus kärsii =)
Itse en kannata ajolinjan hyväksymistä. Siinähän se juttu on, että pelaajaa palkitaan sen mukaan, mitä on harjoitellut ratoja.
Meitä on kuitenkin niin vähän porukkaa täällä pelailemassa vielä, ettei tässä kannata ketään karkottaa pois sen takia, että pelaamisen hauskuus kärsii =)
Itse en kannata ajolinjan hyväksymistä. Siinähän se juttu on, että pelaajaa palkitaan sen mukaan, mitä on harjoitellut ratoja.
Juba- Legenda
- Gamertag : zZ Juba Zz
Ikä : 30
Täällähän näyttää olevan melkose ristiriitasen tuntusia mietteitä assisteista. Juba kiteytti asian hyvin, eli hirveästi ei ole varaa alkaa "karkottamaan" assistien käyttäjiä pois peleistä kieltämällä assistit ko. henkilöiltä. Eli melko varmasti mennään samalla setillä seuraavallakin kaudella. Jarrulinjaa ei tosin lisäillä, ellei jotain vastaavasti poisteta. Kyse on "kilpasarjasta" ja enää puuttuisi vain automaattijarrutus ja soppa olisi valmis.
SikkiParkki voisi seuraavaksi varailla oman autonsa.
SikkiParkki voisi seuraavaksi varailla oman autonsa.
jjan1- Admin
- Gamertag : jjan1 x
Fanatec CSR
Käviskö jos vaihtaisin Sauberille? Olisi sitten ainakin 3 varmasti aktiivista tallia.
Braindamage- Aktiivinen
Juu menkööt mun puolesta.
jjan1- Admin
Fanatec CSR
tervettulloo vaan sitte.
JODVAUK43- Legenda
Xbox 360 -ohjain
ottakaa vaan muut ennen mua. otan sitten viimisenä etten tuu tyrimään muiden talli menestystä
Sikki- Aloittelija
- Gamertag : SikkiParkki
Xbox 360 -ohjain
Jos mahollista nii haluttais Viltzup:in kanssa samaan talliin. Jos on Mclaren tai Williams vapaa niin ois hyvä mut ei sil autolla niin väliä ole
Sääli kyl et hyviä ratoja puuttuu, Catalonya ja Unkari on huikeit kisoi. Olisin jättäny mielummin Australian ja Valencian pois, ehkä myös Singaporen.
Sääli kyl et hyviä ratoja puuttuu, Catalonya ja Unkari on huikeit kisoi. Olisin jättäny mielummin Australian ja Valencian pois, ehkä myös Singaporen.
XelsFIN- Aktiivinen
- Gamertag : Xels FIN
Xbox 360 -ohjain
Valencia pois!?! Ei katoratoja ole koskaan tarpeeksi!
papale- Admin
- Gamertag : pvt kuukel
Fanatec CSR
Ikä : 34
Joo, Mclarenit mulle ja Xelsille. Catalonya ja Unkari on kyllä suosikkien joukoss, eikä Silverstonessa mitään vikaa ole. Mieluiten ajaisin kaikki 20 kisaa.
Viltzup- Jäsen
- Gamertag : Viltzup
Xbox 360 -ohjain
Tämä on tietysti ihan teistä kaikista kiinni. Jos jaksatte ajaa nuo kaikki 20 kisaa ja saadaan tarpeeksi väkeä kisoihin, niin why not. Itelle passaa ainakin. Pitäisi nyt ainakin vielä viitisen kaveria saada mukaan, että saadaan kunnon kisat pystyyn.
jjan1- Admin
Fanatec CSR
Näyttää että pääsen osallistumaan kauteen. Huomasin että sehän alkaa vasta 25 päivä joten eihän tässä mitään hätiä mitiä. Ehdin saada ajokamat kuntoon siihen mennessä kyllä.
Speitan- Aktiivinen
- Gamertag : VonBanana
PSN ID : Speitan
Fanatec CSR
Ikä : 42
juu mulle käy hyvin toi 20kisan kausi.
Tuli muuten ajettua tolla sauberilla paikymmentä kierrosta melbournessa ja en kertaakaan päässyt edes lähellekkään samoja aikoja kuin meni redbullilla tuntuu että se ei oikee haluaisi kääntyä.. noh on ne autot kuitenki ihan samanlaisia eli taitaapi olla vaan kuvittelua
Tuli muuten ajettua tolla sauberilla paikymmentä kierrosta melbournessa ja en kertaakaan päässyt edes lähellekkään samoja aikoja kuin meni redbullilla tuntuu että se ei oikee haluaisi kääntyä.. noh on ne autot kuitenki ihan samanlaisia eli taitaapi olla vaan kuvittelua
JODVAUK43- Legenda
Xbox 360 -ohjain
Time-Trialissa autot ei ole tasavertaisia, eli ei mikään ihme vaikket päässykään Sauberilla yhtä lujaa.
jjan1- Admin
Fanatec CSR
juu mutta tarkotinkin että onneksi ne on kisassa sentään tasavertaisia
JODVAUK43- Legenda
Xbox 360 -ohjain
Juuh elikkäs morjesta,
tänään kävin F1 2012:n ostamassa kun huomasin että täältä löytyy aktiivista peliseuraa ja sarjaa. Viimeaikoina ei ole tullut kauheasti ajokokemusta kartutettua, NFS Shift 2:a olen Boxilla nyt ajellut kun ratin hommasin. Aikaisemmin olen pelaillut Forza kolmosta, sekä PC:llä Live for speediä. Ja nyt siis sarjaan mukaan, aloittaen sieltä loppupään kahinoista Herrasmiesmäisesti pyrin ajamaan, ja taitojen karttuessa sitten napsimaan parempia sijoituksia
Vaikka Williamsilla voisin ajella, jos siellä ei vielä ketään hirmuiseen tallimenestykseen tähtäävää ollut. Ihan jokaiseen kisaan en välttämättä pääse, mutta toivottavasti mahdollisimman moneen.
tänään kävin F1 2012:n ostamassa kun huomasin että täältä löytyy aktiivista peliseuraa ja sarjaa. Viimeaikoina ei ole tullut kauheasti ajokokemusta kartutettua, NFS Shift 2:a olen Boxilla nyt ajellut kun ratin hommasin. Aikaisemmin olen pelaillut Forza kolmosta, sekä PC:llä Live for speediä. Ja nyt siis sarjaan mukaan, aloittaen sieltä loppupään kahinoista Herrasmiesmäisesti pyrin ajamaan, ja taitojen karttuessa sitten napsimaan parempia sijoituksia
Vaikka Williamsilla voisin ajella, jos siellä ei vielä ketään hirmuiseen tallimenestykseen tähtäävää ollut. Ihan jokaiseen kisaan en välttämättä pääse, mutta toivottavasti mahdollisimman moneen.
Baabi- Jäsen
- Gamertag : Baabii
Jees, vielä Speitanin ja SikkiParkin autovalintoja odotellaan..
Ja sitten sellasta, että ajellaan kaikki kisat dynaamisella säällä ja ajetaan kaikki kalenterin 20 kisaa. Seuraavat tallit ovat jo myös täynnä ja näiden lisäksi vielä Williamsille yksi paikka vapaana:
- McLaren Mercedes
- Ferrari
- Lotus Renault
- Sauber Ferrari
Ja sitten sellasta, että ajellaan kaikki kisat dynaamisella säällä ja ajetaan kaikki kalenterin 20 kisaa. Seuraavat tallit ovat jo myös täynnä ja näiden lisäksi vielä Williamsille yksi paikka vapaana:
- McLaren Mercedes
- Ferrari
- Lotus Renault
- Sauber Ferrari
jjan1- Admin
Fanatec CSR
Nyt on hieman ristiriitaista infoa. Kisakalenterissa lukee, että Australian gp ajetaan 25.11, kun taas ilmoittautuminen & info -ketjussa lukee 19.11.?
Ja onko kaudella koko kisakalenteri sittenkin mukana edellisen 16 kilpailun sijaan?
Kysyn ihan vaan selvityksen vuoksi =)
Ja onko kaudella koko kisakalenteri sittenkin mukana edellisen 16 kilpailun sijaan?
Kysyn ihan vaan selvityksen vuoksi =)
Juba- Legenda
- Gamertag : zZ Juba Zz
Ikä : 30
Joo 25.11 aloitetaan kausi, eli ei ylihuomenna. Päädyttiin tuohon 20 kisaan, ettei tule näitä "Missä mun lempirata on" -kommentteja.
Voisin itse asiassa pikapuoliin päivitellä kisakalenterin uuteen kuosiin.
Voisin itse asiassa pikapuoliin päivitellä kisakalenterin uuteen kuosiin.
jjan1- Admin
Fanatec CSR
Sivu 2 / 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Similar topics
» F1 2012 Season #1 - Info & Ilmoittautuminen
» F1 2012 Season #2 - Kisakalenteri & Ajankohdat
» WTCC Season #1 - Info & Ilmoittautuminen
» F1 2012 Season #2 - Sarjatilanne & Jälkipyykki
» F1 2012 Season #2 - TCS?
» F1 2012 Season #2 - Kisakalenteri & Ajankohdat
» WTCC Season #1 - Info & Ilmoittautuminen