KonsoliKuskit
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Esittele itsesi

+2
SamFast76
papale
6 posters

Siirry alas

Esittele itsesi Empty Esittele itsesi

Viesti  papale Su Syys 30, 2012 2:36 am

Elikkä tähän ketjuun voit kirjottaa lyhyen taikka pitkän esittelyn itsestäsi. Voit kertoa ihan parilla lauseella tai pitkällä romaanilla, ihan kuinka itse haluat Smile Minäpä aloitan...

Elikkä olen 1990 syntynyt Seinäjoella asusteleva ja jokseenki paljon pelaileva henkilö.
Lähes kaikki verkossa pelattavat pelit kiinnostaa, enimmäkseen autopelit. Tällä hetkellä suurin osa vapaa ajasta menee F1 2012 peliä pelatessa, ja tähän tarkoitukseen kalustona toimii MadCatz FFB rattipoljin setti.
Empä tässä oikeen mitään muuta mielenkiintoista kerrottavaa keksi joten jätän tämän lyhyeksi ja "ytimekkääksi" Smile

papale
papale
Admin

Gamertag Gamertag : pvt kuukel
Ohjain Fanatec CSR
Paikkakunta : Seinäjoki
Liittynyt : 20.09.2012
Viestejä : 306
Ikä : 34

Takaisin alkuun Siirry alas

Esittele itsesi Empty Vs: Esittele itsesi

Viesti  SamFast76 To Loka 04, 2012 1:26 am

Mää oon tämmönen vuosimallia -76 oleva Kotkalainen koti-isä. Siinähän se sit olikin, ei paljo muuta kerrottavaa tän hetkisestä olemisesta olekaan What a Face
SamFast76
SamFast76
Jäsen

Gamertag Gamertag : SamFast76
Ohjain Xbox 360 -ohjain
Paikkakunta : Kotka
Liittynyt : 02.10.2012
Viestejä : 19
Ikä : 47

Takaisin alkuun Siirry alas

Esittele itsesi Empty Vs: Esittele itsesi

Viesti  Speitan Su Loka 07, 2012 1:22 pm

En jaksa enää samaa litaniaa kirjottaa kuin vanhalle foorumille joten lyhyesti.

Vuosimallin -81 Family Guy Vaasasta joka on pelannut koko ikänsä videopelejä ja nähnyt niiden kehityksen surkeista erinomaisiin.

Täällä netissä olen Speitan ja oikeassa elämässä Aki.

Siinähän se.
Speitan
Speitan
Aktiivinen

Gamertag Gamertag : VonBanana
PSN ID PSN ID : Speitan
Ohjain Fanatec CSR
Paikkakunta : Vaasa
Liittynyt : 30.09.2012
Viestejä : 84
Ikä : 42

Takaisin alkuun Siirry alas

Esittele itsesi Empty Vs: Esittele itsesi

Viesti  zoni1985 Ke Loka 31, 2012 2:52 am

27-vuotias koti-iskä joensuusta, ja pelihistoria on alkanut joskus atarin ja 8-bittisen segan ajoilta:) ajopelit tais lähteä ps1-ajoilta colin mcraen ja toca touring car-pelien parista..

zoni1985
Uusi jäsen

Gamertag Gamertag : zoni1985
PSN ID PSN ID : zoni1985
Ohjain Fanatec Porsche 911 GT2
Liittynyt : 28.10.2012
Viestejä : 3

Takaisin alkuun Siirry alas

Esittele itsesi Empty Vs: Esittele itsesi

Viesti  NikKe420 Ti Joulu 04, 2012 7:27 am

Morjesta kaikille!

Elikkä vuosimallia -87 ja pelaamista tullut "harrastettua" niin kauan kuin vaan muistia riittää...joku atari oli ensinmäinen johon koskin ja sen jälkeen on pyöriny 16bittistä segaa ja pleikkaria nurkissa...joskus sitten eksyin pc pelaajaksi ja jäi ps2 kokematta, kolmosta en edes tahdo kokeilla kun en ymmärrä miksei ne voinut tehdä siihen jo paremmin käteen menevää ohjainta!! Question boksin olen omistanut jotain kahden ja kolmen vuoden väliltä varmaankin...F1 2012 olis hankinnan alla mutta nettiin tuskin vielä hetkeen tulen ilmestymään kun on muutto edessä ja tolla kauniimmalla osapuolella on joku perhanan mokkula josta loppuu sopimus joskus ennen kesää kait...sitten kunnon netti alle ja baanalle, jos sillon vielä olette järjestämässä kisoja niin mielelläni tulen mukaan.
Niin ja mitäkö ajopelejä olen pelaillut? FM3 ja F1 2011....olen selkeesti jälkeen jäänyt tapaus geek
NikKe420
NikKe420
Uusi jäsen

Gamertag Gamertag : NikKe420
Ohjain Xbox 360 -ohjain
Paikkakunta : Turku
Liittynyt : 04.12.2012
Viestejä : 3
Ikä : 37

Takaisin alkuun Siirry alas

Esittele itsesi Empty Vs: Esittele itsesi

Viesti  jjan1 Ti Joulu 04, 2012 7:45 am

Jees, tervetuloa vaan. cheers

Kisoja järjestellään varmaankin niin pitkään, kun porukkaa riittää ja ainakin nyt näyttää ihan hyvältä, kun kerran melkein täydellä lobbyllä ajellaan. Laitoin kaveripyyntöä boxilla, eli kunhan F1:sen hommaat niin laitellaan inviä pikkukisoihin ym. pirat
jjan1
jjan1
Admin

Gamertag Gamertag : jjan1 x
Ohjain Fanatec CSR
Paikkakunta : Helsinki
Liittynyt : 17.09.2012
Viestejä : 620

Takaisin alkuun Siirry alas

Esittele itsesi Empty Vs: Esittele itsesi

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa